بدرقه رئیس جمهور مُغتنم و همراهان شهیدش

عبدالملکی: آیت الله رئیسی ذوب در مردم بودند

عبدالملکی: آیت الله رئیسی ذوب در مردم بودند شمال صنعت: به گزارش شمال صنعت، دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری - صنعتی و ویژه اقتصادی در مراسم خاکسپاری پیکر شهدای خدمت، اظهار داشت: شهید آیت الله سید ابراهیم رئیسی ذوب در مردم بودند و بر این که رضایت خداوند در رضایت مردم است کاملا واقف بودند.


به گزارش شمال صنعت به نقل از ایسنا، حجت الله عبدالملکی در گفتگو با ایسنا با عرض تسلیت شهادت آیت الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان ایشان، اظهار داشت: شهید آیت الله رئیسی مصداق تام دو روایت از پیامبر و امام علی (ع) بودند.
وی ادامه داد: روایت اول می فرماید؛ از ایشان (پیامبر) سوال شد که چگونه بهترین مردم باشند؟ حضرت فرمودند: بهترینِ مردم کسی است که بیشترین نفع را برای مردم داشته باشد و آیت الله رئیسی تمام عمر خویش را وقف مردم کرد.
عبدالملکی افزود: در روایت امام علی (ع) هم می فرماید که کسی که مابین خود و خدا را اصلاح کند، خداوند بین او و مردم را اصلاح می کند؛ ازاین رو ایشان بدون این که به دنبال کسب محبوبیت باشند، بیشترین محبوبیت را داشتند.
وی ضمن اشاره به این که آیت الله رئیسی تمام زندگی خویش را وقف مردم کرده بودند، اظهار نمود: هرجا مبحث مردم بود ایشان حضور داشتند. غم و خشم ایشان به خاطر مردم و شادمانی و خنده ایشان هم به خاطر مردم بود. ایشان ذوب در مردم بودند و بر این که رضایت خداوند در رضایت مردم است، کاملا واقف بودند.




منبع:

1403/03/03
13:29:28
5.0 / 5
341
تگهای خبر: اقتصاد , صنعت , مناطق آزاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۹ بعلاوه ۴
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور