مشاور روحانی:

پشتوانه سرمایه گذاری در كشور

پشتوانه سرمایه گذاری در كشور به گزارش شمال صنعت دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اظهار داشت: مناطق آزاد این روزها به یك مبحث مهم و جدی در كشور تبدیل گشته اند و این موضوع، مسئولیت آنان را سنگین تر می كند.



به گزارش شمال صنعت به نقل از شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی مرتضی بانك امروز (یكشنبه) در نشست شورای هماهنگی مدیران روابط عمومی دبیرخانه شورا و سازمان های مناطق آزاد كشور كه در تهران برگزار شد، با اشاره به اینكه در صورت تصویب مجلس، تعداد مناطق آزاد به 15 منطقه خواهد رسید، اضافه كرد: چنانچه بتوانیم برداشت هماهنگ از مناطق آزاد میان مردم و مسئولین تولید نماییم، به موفقیت مطلوبی رسیده ایم.
وی با اشاره به بالا بودن انتظارات از مناطق آزاد كشور، اظهار داشت: برای پاسخگویی به انتظارات و توقعات از مناطق آزاد، باید با برنامه و طرح های همگرا وارد عمل شویم.
مشاور رئیس جمهور با اشاره به اینكه امروزه فعالیت استارت آپ ها و اقتصاد متكی به آن در دنیا مورد توجه قرار گرفته است، اضافه كرد: استارت آپ هایی موفقند كه بتوانند با برقراری ارتباط با مخاطب، خدمات خویش را به آنان معرفی كنند.
بانك، روابط عمومی ها را مهم ترین نقطه ارتباطی سازمان منطقه آزاد و مخاطبان دانست و اضافه كرد: نخستین گام موفقیت روابط عمومی ها ارتباط با مخاطب و شناخت نیازهای آنان است تا پی ببرند كه مخاطبان مناطق آزاد از سازمان های مناطق چه می خواهند.
سرمایه گذاران مهم ترین مخاطبان بیرونی مناطق آزادند
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در ادامه سخنان خود سرمایه گذاران را مهم ترین سرمایه بیرونی مناطق آزاد خواند و اضافه كرد: متاسفانه مناطق آزاد با هجمه های بسیاری مواجه می باشد كه با اجرای طرح های هماهنگ می توان با مخاطبان مناطق، مسائل و مشكلات را برطرف كرد.
وی دستیابی به راهكارهای جذب سرمایه گذاران در سازمان های مناطق آزاد را اصلی ترین وظایف روابط عمومی ها دانست و اضافه كرد: مخاطب امروز مناطق آزاد؛ امنیت، ارتباط سریع، تسهیلات، پنجره واحد خدماتی و پیوند ارتباطی قوی می خواهد كه باید به این نیازهارسیدگی شود.
مرتضی بانك همینطور شناخت همه جانبه ظرفیت ها و معرفی آن به مخاطبان در مناطق آزاد را از اولویت اصلی روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد عنوان نمود.
مشاور رئیس جمهور همینطور تصریح كرد: سازمان های مناطق آزاد باید در مسیری حركت كنند كه بتوانند اعتماد دولتمردان، نمایندگان مجلس و مسئولان عالیرتبه كشور را جلب كنند.
مرتضی بانك خاطرنشان كرد كه مناطق آزاد كشور از دوره تامین و تكمیل زیرساخت ها در حال عبورند و باید مشاركت همه مخاطبان مستقیم و غیرمستقیم را برای رسیدن به توسعه جلب كنند.
دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی اضافه كرد: در كنار همكاری و تعامل مستمر و مستقیم با رسانه های سراسری، روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد، باید به ظرفیت های فضای مجازی و شبكه های اجتماعی هم توجه ویژه داشته باشند.
وی اضافه كرد: امروزه فضای مجازی و شبكه های اجتماعی به تنهایی یك رسانه اند و استفاده از ظرفیت های این فضا، می تواند بر افزایش جذب و جلب مشاركت های اجتماعی كمك نماید.
هم چنین درنا كسرایی مدیر روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد كشور در این نشست از تشكیل شورای هماهنگی روابط عمومی های سازمان های مناطق آزاد كشور به منظور همگرایی بیشتر میان این مناطق اطلاع داد.
نشست مدیران روابط عمومی سازمان های مناطق آزاد كشور امروز (یكشنبه) توسط روابط عمومی دبیرخانه شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی در تهران برگزار گردید.
 

1396/12/13
22:21:33
5.0 / 5
6219
تگهای خبر: اقتصاد , خدمات , سرمایه , مناطق آزاد
این مطلب را می پسندید؟
(1)
(0)
تازه ترین مطالب مرتبط
نظرات بینندگان در مورد این مطلب
نظر شما در مورد این مطلب
نام:
ایمیل:
نظر:
سوال:
= ۵ بعلاوه ۱
ShomalSanat شمال صنعت

shomalsanat.ir - حقوق مادی و معنوی سایت شمال صنعت محفوظ است

شمال صنعت

صنعت شمال کشور